Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer Service as a factor of Competitiveness of Retail Companies
Назив: Customer Service as a factor of Competitiveness of Retail Companies
Аутори: Borisavljević, Katarina  ; Čugurović, Jelena
Година: 2011
Публикација: Researching economic development and enterpreneurship in transitional economies - The first International Conference REDETE 2011, Banja Luka, Bosnia and Herzegovina, October 27-29, 2011
ISSN: 2233-1034 Претражи идентификатор
Издавач: Banja Luka : Faculty of Economics
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 1-14
VBS COBISS: 513520476
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/513619
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513520476#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.