Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj interneta kao medija marketinških komunikacija u Srbiji
Назив: Značaj interneta kao medija marketinških komunikacija u Srbiji
Аутори: Ognjanov, Galjina  ; Gligorijević, Mirjana  ; Mitić, Sanja  
Година: 2011
Публикација: Novi metodi menadzmenta i marketinga u podizanju konkurentnosti srpske privrede
Издавач: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1179-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 261-273
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/514998
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена: Nije dostupno u elektronskoj formi
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.