Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing research of wine consumers in the South and East Serbian region
Назив: Marketing research of wine consumers in the South and East Serbian region
Аутори: Radovanović, Vladimir ; Petrović, Jelena  ; Snežana Đekić; Radovanović, Blaga 
Година: 2015
Публикација: International May Conference on Strategic Management – IMKSM2015
Издавач: Technical Faculty in Bor, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6305-030-3 Претражи идентификатор
Колација: vol. 11 br. 11 str. 611-618
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/516504
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.