Резултати

еНаука >  Резултати >  Is the Consumer's Voice Heard at All: Economic and Cultural Mediation Between Industry, Trade and Consumption (1945-1961)
Назив: Is the Consumer's Voice Heard at All: Economic and Cultural Mediation Between Industry, Trade and Consumption (1945-1961)
Аутори: Velimirović, Danijela  
Година: 2021
Публикација: Etnoantropološki problemi
ISSN: 0353-1589 Etnoantropološki problemi Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 16 br. 1 str. 49-72
DOI: 10.21301/eap.v16i1.2
WoS-ID: 000641561700002
VBS COBISS: 36860937
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3352
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/517588
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца