Резултати

еНаука >  Резултати >  Service quality as travel agencies business improvement factor
Назив: Service quality as travel agencies business improvement factor
Аутори: Ilić, Dragana; Đeri, Lukrecija  ; Stamenković, Predrag; Milićević, Snežana  
Година: 2016
Публикација: Proceedings of the Singidunum International Tourism Conference - Sitcon 2016
Издавач: Singidunum University, Belgrade
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7912-641-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 203-208
DOI: 10.15308/sitcon-2016-203-208
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18171
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/518459
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.