Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategija stvaranja vrednosti kasnih sledbenika na tržištu pametnih telefona
Назив: Strategija stvaranja vrednosti kasnih sledbenika na tržištu pametnih telefona
Аутори: Marković, Dušan  ; Rakita, Branko 
Година: 2015
Публикација: Stvaranje vrednosti teorijsko – praktični aspekti
Издавач: Ekonomski fakultet Beograd
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1433-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 151-170
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/519879
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.