Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of marketing concept at costumer relationships in the postal sector
Назив: Impact of marketing concept at costumer relationships in the postal sector
Аутори: Blagojević M; Marković D; Dobrodolac M; Stanivuković, Bojan  
Година: 2012
Публикација: Proceedings of 15th International Conference DEPENDABILITY AND QUALITY MANAGEMENT ICDQM-2012,
Издавач: Istraživački centar za upravljanje kvalitetom i pouzdanošću DQM Prijevor, Bosna i Hercegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86355-10-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 15 str. 423-428
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/519963
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.