Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing-A New Approach to Theory of Communication
Назив: Neuromarketing-A New Approach to Theory of Communication
Аутори: Baltezarević Radoslav  ; Baltezarević, Vesna  
Година: 2014
Публикација: Management, Marketing and Communication: Current and Future Trends
Издавач: Beograd : Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6069-105-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 259-271
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/523712
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.