Резултати

еНаука >  Резултати >  Istraživanje tržišta i strategijsko odlučivanje u kontekstu razvoja novog proizvoda
Назив Istraživanje tržišta i strategijsko odlučivanje u kontekstu razvoja novog proizvoda
Аутори: Lončar, Dragan  ; Rajić-Čojbašić, Vesna  
Година: 2011
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: SEMA
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 41 str. 237-250
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/524846
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.