Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer Experience and Integrated Marketing Communication in the Automotive Lubricants Market
Назив: Customer Experience and Integrated Marketing Communication in the Automotive Lubricants Market
Аутори: Domazet, Ivana S.  ; Vukmirović, Valentina N.  ; Tatjana Cvetkov
Година: 2021
Публикација: Economic Analysis : journal of emerging economics
ISSN: 2560-3949 Economic analysis: Twice a Year Scientific Journal Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade: Institute of Economic Sciences
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 54 br. 2 str. 68-81
DOI: 10.28934/ea.21.54.2.pp68-81
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/526221
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/54745353#izum.si
http://ebooks.ien.bg.ac.rs/1730/
URL: https://www.library.ien.bg.ac.rs/index.php/ea/article/view/1393/1187
https://www.library.ien.bg.ac.rs/index.php/ea/article/view/1393
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.