Резултати

еНаука >  Резултати >  Critical-Emancipatory Tendencies in Higher Education Didactics
Назив: Critical-Emancipatory Tendencies in Higher Education Didactics
Аутори: Stojanović, Aleksandar M.  ; Grozdanka Gojkov
Година: 2018
Публикација: The Education at the Crossroads – Conditions, Challenges, Solutions and Perspectives
Издавач: Macedonian science society - Bitola, Macedonia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-608-4616-89-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 35-41
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/526973
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.