Резултати

еНаука >  Резултати >  Medicine advertising concept – what we have learned from past examples
Назив: Medicine advertising concept – what we have learned from past examples
Аутори: Krajnović, Dušanka  ; Manojlovic J; Milosevic Georgiev A; Miric M; Arsic J.
Година: 2014
Публикација: VI Serbian Congress of Pharmacy with international participation Abstract book (editor: Prof. dr Vesna Matović)
Издавач: Savez farmaceutskih udruženja Srbije, Beograd, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-918145-0-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 288-289
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/529013
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.