Резултати

еНаука >  Резултати >  Brand Strategies in the Era of Sustainability
Назив: Brand Strategies in the Era of Sustainability
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Jakša, Olja
Година: 2017
Публикација: Interdisciplinary Description of Complex Systems
ISSN: 1334-4684 Interdisciplinary Description of Complex Systems Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 1 str. 78-88
DOI: 10.7906/indecs.15.1.6
WoS-ID: 000410146000006
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/529414
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

30
OpenCitations
45
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.