Резултати

еНаука >  Резултати >  Total Quality Management Implementation and Guest Satisfaction in Hospitality
Назив: Total Quality Management Implementation and Guest Satisfaction in Hospitality
Аутори: Knežević, Miroslav D.  ; Čerović, Slobodan R. ; Džamić, Vladimir N.  ; Radojević, Tijana D.  
Година: 2017
Публикација: Amfiteatru Economic
ISSN: 1582-9146 Amfiteatru Economic Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. XIX br. 44 str. 124-143
WoS-ID: 000395746900009
URI: https://www.amfiteatrueconomic.ro/ArticolEN.aspx?CodArticol=2598
http://www.amfiteatrueconomic.ro/temp/Article_2598.pdf
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/9901
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/4665
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/530245
URL: https://www.amfiteatrueconomic.ro/ArticolEN.aspx?CodArticol=2598
http://www.amfiteatrueconomic.ro/temp/Article_2598.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

3
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.