Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer satisfaction as a driving force for product or service innovation in Serbian companies
Назив: Customer satisfaction as a driving force for product or service innovation in Serbian companies
Аутори: Bulut Bogdanović, Ivana  ; Bulut I  ; Trifunovic D  ; Zivaljevic A
Година: 2011
Публикација: International Scientific Conference: 'Strengthening the Competitiveness and Economy Bonding of Historical Banat-SCEBB
Издавач: Megatrend University, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7747-443-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 201-206
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/534855
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.