Резултати

еНаука >  Резултати >  Danube as a New Strategic Product and the Serbian Tourism
Назив: Danube as a New Strategic Product and the Serbian Tourism
Аутори: Ćurčić, Nevena  ; Pavlović, Nataša  ; Medić, Sandra; Bjeljac, Željko  
Година: 2011
Публикација: International Conference "Contemporary Trends in Tourism and Hospitality" : Collection of papers
Издавач: Novi Sad : University of Novi Sad - Faculty of Sciences - Department of Geography, Tourism and Hotel Management
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7031-233-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 19-28
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/534941
URL: https://www.dgt.uns.ac.rs/ctth/ctth_papers.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.