Резултати

еНаука >  Резултати >  Can new approaches in the branding of Novi Sad turn this destination into the next Barcelona or Prague
Назив: Can new approaches in the branding of Novi Sad turn this destination into the next Barcelona or Prague
Аутори: Jasna Potočnik Topler; Zubanov, Violeta  
Година: 2016
Публикација: 3. Tourism and Development Conference 2016
Издавач: Libertas, International University, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-8061-11-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 45-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/536044
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.