Резултати

еНаука >  Резултати >  Consumersʼ attitudes towards m-commerce - moderating effects of social influence, innovativeness and customization
Назив: Consumersʼ attitudes towards m-commerce - moderating effects of social influence, innovativeness and customization
Аутори: Kalinić, Zoran  ; Marinković, Veljko R.  
Година: 2015
Публикација: Knowledge - economy - society
Издавач: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-83-65173-29-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 67-75-75
VBS COBISS: 513559132
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513559132#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/538106
URL: https://cfm.uek.krakow.pl/2/page/books-2
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.