Резултати

еНаука >  Резултати >  Using Marketing Approach to Respond to Internationalization Challenges and Changes in Marketing Channels
Назив: Using Marketing Approach to Respond to Internationalization Challenges and Changes in Marketing Channels
Аутори: Veljković, Saša  ; Bogetić, Zoran  ; Stojković, Dragan  
Година: 2015
Публикација: MONTENEGRIN JOURNAL OF ECONOMICS
ISSN: 1800-5845 Montenegrin Journal of Economics Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 2 str. 79-100
DOI: 10.14254/1800-5845.2015/11-2/5
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/539494
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.