Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Prihvaćenost srednjoškolaca sa oštećenjem vida od strane vršnjaka – razlike u samoproceni učenika i učenica
Naziv: Prihvaćenost srednjoškolaca sa oštećenjem vida od strane vršnjaka – razlike u samoproceni učenika i učenica
Acceptance of high school students with visual impairments by their peers – differences in self-assessment of boys and girls –
Autori: Grbović, Aleksandra  ; Jablan, Branka  ; Stanimirović, Dragana
Ostala autorstva: Jugović Aleksandar; Japundža-Milisavljević Mirjana; Grbović Aleksandra  
Godina: 2016
Publikacija: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-089-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 250-256
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2462
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/540386
URL: http://www.fasper.bg.ac.rs/downloads/2016/20161230_1-Zbornik_radova_nacionalni_skup-2016.pdf
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca