Резултати

еНаука >  Резултати >  Prilagođavanje marketinških aktivnosti u funkciji poboljšanja tržišne pozicije preduzeća
Назив: Prilagođavanje marketinških aktivnosti u funkciji poboljšanja tržišne pozicije preduzeća
Аутори: Kocić, Milan  ; Radaković K.  
Година: 2016
Публикација: Unapređenje konkurentnosti privrede Republike Srbije
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet Univerziteta
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6091-067-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 309-320-320
VBS COBISS: 513552732
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513552732#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/540410
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.