Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena portfolija kao oblika alternativne procene u obrazovno-vaspitnom procesu
Назив: Primena portfolija kao oblika alternativne procene u obrazovno-vaspitnom procesu
Application of portfolio as a form of alternative assessment in the educational process
Аутори: Banković, Slobodan  
Остала ауторства: Gligorović, Milica
Година: 2012
Публикација: Zbornik radova –2. Naučni skup, „Stremljenja i novine u Specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd, 28. decembar 2012
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-036-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 73-78
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4356
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/540616
URL: https://www.fasper.bg.ac.rs
Пројекат: Evaluacija tretmana stečenih poremećaja govora i jezika (RS-179068)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца