Резултати

еНаука >  Резултати >  Testing the dynamic model of educational effectiveness: the impact of teacher factors on interest and achievement in mathematics and biology in Serbia
Назив: Testing the dynamic model of educational effectiveness: the impact of teacher factors on interest and achievement in mathematics and biology in Serbia
Аутори: Teodorović, Jelena  ; Milin, Vladeta  ; Bodroža, Bojana  ; Đerić, Ivana  ; Vujačić, Milja  ; Jakšić, Ivana  ; Stanković, Dejan  ; Cankar, Gašper; Charalambous, C.Y.; Damme, J.V.;
Година: 2021
Публикација: School Effectiveness and School Improvement
ISSN: 0924-3453 School Effectiveness and School Improvement Претражи идентификатор
Издавач: Routledge
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 33 br. 1 str. 51-85
DOI: 10.1080/09243453.2021.1942076
WoS-ID: 000665627700001
Scopus-ID: 2-s2.0-85108412089
URI: https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3252
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/593
http://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/1059
https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/525
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/541618
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3252
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13608
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/525
https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/593
https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4304
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4304
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200140 (Univerzitet u Kragujevcu, Učiteljski fakultet, Jagodina) (RS-200140)
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018)
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet) (RS-200163)
М-категорија: 
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21

8
SCOPUSTM
1
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца