Резултати

еНаука >  Резултати >  Importance of CRM strategy development for increasing competitivenes of Serbian enterprises
Назив: Importance of CRM strategy development for increasing competitivenes of Serbian enterprises
Аутори: Stanković, Ljiljana  ; Đukić, Suzana  ; Popović, Ana 
Година: 2011
Публикација: Marketing and Business Strategies for Central Eastern Europe
Издавач: Vienna University of Economics and Business, DePaul University Chicago, Austrija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-3-9503290-0-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 461-482
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/542683
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.