Резултати

еНаука >  Резултати >  Relationships among Shopping Quality and Corporate Social Responsibility of Shopping Centers and Consumer Satisfaction: Case from Novi Sad (Serbia
Назив: Relationships among Shopping Quality and Corporate Social Responsibility of Shopping Centers and Consumer Satisfaction: Case from Novi Sad (Serbia
Аутори: Blešić, Ivana  ; Dragin, Aleksandra  ; J. Marković; Čerović, Slobodan ; Đeri, Lukrecija  
Година: 2014
Публикација: Amfiteatru Economic
ISSN: 1582-9146 Amfiteatru Economic Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 16 br. 35 str. 415-430
WoS-ID: 000336894300028
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/543143
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

8
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.