Резултати

еНаука >  Резултати >  The Application of Nonparametric Methods in the Analysis of Tretment - Effect and the Effect of the Advertisements Order in Making Marketing - Decisions in Banks
Назив: The Application of Nonparametric Methods in the Analysis of Tretment - Effect and the Effect of the Advertisements Order in Making Marketing - Decisions in Banks
Аутори: Popović, Svetlana  ; Olgica Bošković
Година: 2012
Публикација: The Role of Contemporary Management and Marketing Methods in Improvement of Competitiveness of the Companies in Serbia within the Process of its Integration to the European Union
Издавач: Faculty of Economics, Belgrade
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1259-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 183-209
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/551801
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.