Резултати

еНаука >  Резултати >  Development of Customer Relationship Management in the Electronic Marketing Channels
Назив: Development of Customer Relationship Management in the Electronic Marketing Channels
Аутори: Končar, Jelena A.  ; Leković, Sonja R.  ; Petrović Katai, Zita G.
Година: 2017
Публикација: Proceedings of Th e International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2017: Specialization and Customer Centered Retailing
Издавач: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, R. Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-047-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 225-236
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/554848
URL: http://www.efzg.unizg.hr/trade-perspectives-conference-proceedings-perspektive-trgovine-zbornici-radova/20535
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.