Резултати

еНаука >  Резултати >  Stav prema upadljivoj potrošnji i interpersonalne vrednosti kod mladih
Назив: Stav prema upadljivoj potrošnji i interpersonalne vrednosti kod mladih
Аутори: Mitić, Anja  ; Velov Branko; Đurić, Veljko 
Година: 2010
Публикација: Društveni izazovi evropskih integracija : Srbija i uporedna iskustva = Social challenges of European integrations : Serbia and comparative experiences. 2, Psihologija, filologija, bezbednost : zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa
Издавач: Fakultet za pravne i poslovne studije : Prometej (Novi Sad : Tampograf), Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-515-0557-0 Претражи идентификатор
Колација: br. 2 str. 105-113
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/558746
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.