Резултати

еНаука >  Резултати >  Expansion of marketing channels and their influence on trade in agri-food products: International experiences
Назив: Expansion of marketing channels and their influence on trade in agri-food products: International experiences
Аутори: Radosavljević, Katica  ; Vučić, Ivana; Plavšić, Marija
Година: 2019
Публикација: Ekonomika preduzeća 67(5-6)
ISSN: 0353-443X Ekonomika preduzeća Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 67 br. 5-6 str. 370-383
DOI: 10.5937/ekopre1906370r
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28521
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/559778
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.