Резултати

еНаука >  Резултати >  Avoiding 'marketing myopia' in voluntary blood donation (What is wrong with the promotion of voluntary blood donation?)
Назив Avoiding 'marketing myopia' in voluntary blood donation (What is wrong with the promotion of voluntary blood donation?)
Аутори: Petrović, Ivana  
Година: 2006
Публикација: Vox Sanguinis
ISSN: 0042-9007 Vox Sanguinis Претражи идентификатор
Издавач: Blackwell Publishing, Oxford
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 91 str. 20-20
WoS-ID: 000239999300037
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/560060
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/543
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.