Резултати

еНаука >  Резултати >  External relationships and marketing practices in Serbian firms: intangible capital perspective
Назив: External relationships and marketing practices in Serbian firms: intangible capital perspective
Аутори: Mitić, Sanja  ; Nojković, Aleksandra  
Година: 2014
Публикација: 7th International Conference of the School of Economics and Business, Sarajevo
Издавач: School of Economics and Business, University of Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9958-25-093-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 328-345
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565182
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.