Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Povezanost iskustva u realizaciji inkluzivne nastave i osećaja samoefikasnosti nastavnika
Naziv: | Povezanost iskustva u realizaciji inkluzivne nastave i osećaja samoefikasnosti nastavnika Correlation between experience and teachers`senese of efficacy |
Autori: | Ilić-Stošović, Danijela ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ostala autorstva: | Vuković Mile | Godina: | 2015 | Publikacija: | Zbornik radova - 9. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija, 25–27.9.2015 | Izdavač: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Tip rezultata: | Konferencijski rad | ISBN: | 978-86-6203-069-6![]() ![]() |
Kolacija: | str. 119-124 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2374 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/566384 |
Projekat: | Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025) | M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |