Резултати

еНаука >  Резултати >  MARKETING COMMUNICATIONS AS A SUCCESSFUL PRESUMPTION FOR MARKET POSITIONING
Назив: MARKETING COMMUNICATIONS AS A SUCCESSFUL PRESUMPTION FOR MARKET POSITIONING
Аутори: Stanisavljev, Sanja  ; Maja Siljanovski
Година: 2011
Публикација: IV International Scientific Conference On Economic and Regional Development Eurobrand
Издавач: TQM centar Zrenjanin, Rumunija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88065-23-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 95-102
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/566793
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена о доступности: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.