Резултати

еНаука >  Резултати >  Menadžerske i marketinške inovacije-imperativ poslovanja u postkriznom periodu
Назив: Menadžerske i marketinške inovacije-imperativ poslovanja u postkriznom periodu
Аутори: Vujović, Tanja  ; Miletić, Slavomir 
Година: 2010
Публикација: Perspektive privrede i društva u postkriznom periodu
ISSN: 2217-4699 Претражи идентификатор
Издавач: Konferencija mladih lidera YCONIL, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/566823
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.