Резултати

еНаука >  Резултати >  Osnovi marketinga (5. izmenjeno i dopunjeno izd.)
Назив: Osnovi marketinga (5. izmenjeno i dopunjeno izd.)
Аутори: Gligorijević, Mirjana  ; Branko Maričić ; Milisavljević M.
Година: 2012
Публикација: Udžbenik (peto izmenjeno i dopunjeno izdanje) - Osnovi marketinga
Издавач: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta
Тип резултата: Остало
ISBN: 978-86-403-1180-5 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 198 str.
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/567249
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.