Резултати

еНаука >  Резултати >  A multi-analytical approach to modeling of customer satisfaction and intention to use in Massive Open Online Courses (MOOC)
Назив: A multi-analytical approach to modeling of customer satisfaction and intention to use in Massive Open Online Courses (MOOC)
Аутори: Pozón-López I.; Kalinić, Zoran  ; Higueras-Castillo, Elena; Liébana-Cabanillas, Francisco
Година: 2020
Публикација: Interactive Learning Environments
ISSN: 1049-4820 Interactive Learning Environments Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 28 br. 8 str. 1003-1021
DOI: 10.1080/10494820.2019.1636074
WoS-ID: 000476301600001
Scopus-ID: 2-s2.0-85068793774
VBS COBISS: 24864521
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/567454
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/24864521#izum.si
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/12673
М-категорија: 
21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a

52
SCOPUSTM
25
OpenCitations
50
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.