Резултати

еНаука >  Резултати >  The moderating effects of gender on customer satisfaction and continuance intention in mobile commerce: a UTAUT-based perspective
Назив: The moderating effects of gender on customer satisfaction and continuance intention in mobile commerce: a UTAUT-based perspective
Аутори: Marinković, Veljko  ; Djordjevic̈ A.  ; Kalinić, Zoran  
Година: 2020
Публикација: Technology Analysis and Strategic Management
ISSN: 0953-7325 Technology Analysis and Strategic Management Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 32 br. 3 str. 306-318
DOI: 10.1080/09537325.2019.1655537
WoS-ID: 000480621500001
Scopus-ID: 2-s2.0-85070813930
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/567523
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/12891
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/40781577#izum.si
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

93
SCOPUSTM
43
OpenCitations
61
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.