Резултати

еНаука >  Резултати >  Authenticity of gastronomic events as a function of branding a destination
Назив: Authenticity of gastronomic events as a function of branding a destination
Остали називи: Autentičnost gastronomskih manifestacija u funkciji brendiranja destinacije
Аутори: Čavić, Slobodan; Mandaric, Marija  
Година: 2021
Публикација: Menadzment u hotelijerstvu i turizmu
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Претражи идентификатор
Издавач: University of Kragujevac, Faculty of Hotel Management and Tourism
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 1 str. 89-101
DOI: 10.5937/menhottur2101089C
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/41019913#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/569085
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13437
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

5
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца