Резултати

еНаука >  Резултати >  TEORIJSKI I IZVOĐAČKI ASPEKT INTERPRETACIJE U UNIVERZITETSKOJ NASTAVI KNjIŽEVNOSTI ZA DECU
Назив: TEORIJSKI I IZVOĐAČKI ASPEKT INTERPRETACIJE U UNIVERZITETSKOJ NASTAVI KNjIŽEVNOSTI ZA DECU
Остали називи: THEORETICAL AND PERFORMATIVE ASPECTS OF THE INTERPRETATION OF CHILDREN’S LITERATURE IN HIGHER EDUCATION
Аутори: Dimitrijević, Maja М  ; Ilić, Branko  
Година: 2020
Публикација: Књижевност за децу у науци и настави
Издавач: Faculty of Education in Jagodina, University of Kragujevac
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7604-196-1 Претражи идентификатор
Колација: vol. 25 str. 411-424
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/570229
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/37354505#izum.si
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13159
Пројекат: „Pretpostavke i mogućnosti razvoja inovativnih modela nastave u funkcija postizanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na nacionalnom i međunarodnom tržištu znanja” (DimoT), u realizaciji Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (Srbija) i Pedagoškog fakulteta Univerziteta Primorska (Slovenija), 2017–2019.
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца