Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Primena modela obrnute učionice u obradi jedinica s poredbenim i načinskim značenjem u nastavi srpskog kao stranog jezika
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Naziv: | Primena modela obrnute učionice u obradi jedinica s poredbenim i načinskim značenjem u nastavi srpskog kao stranog jezika | Ostali nazivi: | Application of the flipped classroom method while teaching Serbian as a foreign language, focusing on sentence structures with meanings of comparison and manner | Autori: | Spasić, Nataša ![]() ![]() |
Mentor: | Nikolić, Milka ![]() ![]() |
Ostala autorstva: | Đurović, Sanja Ž. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godina: | 2021 | Publikacija: | Универзитет у Крагујевцу | Izdavač: | Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет | Tip rezultata: | Doktorska disertacija | Kolacija: | str. 187 листова | VBS COBISS: | 49382921 | URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19587 https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:1479/bdef:Content/download https://enauka.gov.rs/handle/123456789/574906 http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=8540 https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/20725 |
M-kategorija: | 70M70 - Odbranjena doktorska disertacija |