Резултати

еНаука >  Резултати >  THE RELEVANCE OF PEER FEEDBACK IN EFL CLASSES FOR TERTIARY LANGUAGE LEARNERS
Назив: THE RELEVANCE OF PEER FEEDBACK IN EFL CLASSES FOR TERTIARY LANGUAGE LEARNERS
Аутори: Kamberi L.; Ameti M.; Urlica D.; Coroama-Dorneanu L.; Stefanovic, Sandra  
Година: 2021
Публикација: International Journal for Quality Research
ISSN: 1800-6450 International Journal for Quality Research Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 3 str. 727-732
DOI: 10.24874/IJQR15.03-03
WoS-ID: 000686366800003
Scopus-ID: 2-s2.0-85114310402
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13727
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/575757
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца