Резултати

еНаука >  Резултати >  Osnove blog marketinga za primenu na strani turističke ponude
Назив: Osnove blog marketinga za primenu na strani turističke ponude
Аутори: Stankov Uglješa  ; Marković Vladimir; Dragićević Vanja  
Година: 2009
Публикација: Zbornik radova - Međunarodni naučni skup: "Savremene tendencije u turizmu, hotelijerstvu i gastronomiji 2008"/"Contemporary trends in Tourism, Hotel Industry and Gastronomy 2008", Međunarodni naučni skup: "Savremene tendencije u turizmu, hotelijerstvu i gastronomiji 2008"/"Contemporary trends in Tourism, Hotel Industry and Gastronomy 2008", Novi Sad, 2008
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7031-209-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 108-110
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=16985&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/588263
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=15875&source=eNauka&language=en
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=15876&source=eNauka&language=en
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.