Резултати

еНаука >  Резултати >  Sentiment prediction based on analysis of customers assessments in food serving businesses
Назив: Sentiment prediction based on analysis of customers assessments in food serving businesses
Аутори: Geler, Zoltan  ; Savić, Miloš  ; Bratić, Brankica ; Kurbalija. Vladimir  ; Ivanović, Mirjana  ; Weihui, Dai
Година: 2021
Публикација: Connection Science
ISSN: 0954-0091 Connection Science Претражи идентификатор
Издавач: Abingdon : Carfax Publishing
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 33 br. 3 str. 674-692
DOI: 10.1080/09540091.2020.1870436
WoS-ID: 000607131300001
Scopus-ID: 2-s2.0-85099362403
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=118695&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/591424
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

8
SCOPUSTM
3
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.