Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding the “culture for all“ - stakeholders perspective on adapting the contents of the cultural institutions of Novi Sad to the vulnerable social groups
Назив: Branding the “culture for all“ - stakeholders perspective on adapting the contents of the cultural institutions of Novi Sad to the vulnerable social groups
Аутори: Kovačić (Božić) Sanja  ; Pivac Tatjana  ; Blešić Ivana  ; Solarević Milica  ; Lukić Tin  
Година: 2018
Публикација: Proceedings of Tms Algarve 2018: Tourism & Management Studies International Conference, Tms Algarve 2018: Tourism & Management Studies International Conference,, Faro, Algarve, Portugal, 2018
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/593629
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=114564&source=eNauka&language=en
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.