Резултати

еНаука >  Резултати >  The implementation of the „Bologna process“ into the subject of animation in tourism, аs a significant part of the hotel industry products promotion.
Назив: The implementation of the „Bologna process“ into the subject of animation in tourism, аs a significant part of the hotel industry products promotion.
Аутори: Ivkov-Džigurski Anđelija  ; Stamenković Igor  
Година: 2008
Публикација: Tourism and Hospitality Management
ISSN: 1330-7533 Tourism and Hospitality Management Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 1 str. 129-140
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=11099&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/595892
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.