Резултати
еНаука >
Резултати >
THE EFFECTS OF MODIFIED KNOW-WANT-LEARN STRATEGY IN MIXED-GENDER LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION
Назив: | THE EFFECTS OF MODIFIED KNOW-WANT-LEARN STRATEGY IN MIXED-GENDER LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION | Аутори: | Bogdanović Ivana ; Rodić D.D. ; Hrin Tamara ; Stanisavljević Jelena ; Zouhor Zekri A.M. | Година: | 2022 | Публикација: | Journal of Baltic Science Education | ISSN : | 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 21 br. 3 str. 366-380 | DOI: | 10.33225/jbse/22.21.366 | WoS-ID: | 000853034900003 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85133686491 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=126851&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/596705 https://biore.bio.bg.ac.rs/handle/123456789/4584 |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.