Резултати

еНаука >  Резултати >  THE EFFECTS OF MODIFIED KNOW-WANT-LEARN STRATEGY IN MIXED-GENDER LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION
Назив: THE EFFECTS OF MODIFIED KNOW-WANT-LEARN STRATEGY IN MIXED-GENDER LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION
Аутори: Bogdanović Ivana  ; Rodić D.D.  ; Hrin Tamara  ; Stanisavljević Jelena  ; Zouhor Zekri A.M.
Година: 2022
Публикација: Journal of Baltic Science Education
ISSN 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 3 str. 366-380
DOI: 10.33225/jbse/22.21.366
WoS-ID: 000853034900003
Scopus-ID: 2-s2.0-85133686491
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=126851&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/596705
https://biore.bio.bg.ac.rs/handle/123456789/4584
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Захтев за исправку

Порука ће бити послата Вашем НИО уреднику

Молимо Вас да унесете садржај

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.