Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga internog marketinga u unapredjenju kvaliteta ljudskih resursa
Назив: Uloga internog marketinga u unapredjenju kvaliteta ljudskih resursa
Аутори: Domazet, Ivana  
Остала ауторства: Zubović, Jovan
Година: 2011
Публикација: Aktivne mere na tržištu rada i pitanja zaposlenosti
Uloga internog marketinga u unapredjenju kvaliteta ljudskih resursa
Издавач: Institut ekonomskih nauka
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80315-86-7 Претражи идентификатор
VBS COBISS 1024427920
URI: http://ebooks.ien.bg.ac.rs/131/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/598887
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.