Резултати

еНаука >  Резултати >  Positioning of Serbian national brand
Назив Positioning of Serbian national brand
Аутори: Domazet, Ivana  
Остала ауторства: Stošić, Ivan; Redžepagić, Srđan; Hanić, Hasan; Berthomieu, Claude; Andrade', João Sousa
Година: 2013
Публикација: Sciences on the Crossroad / International Scientific Conference on the Occasion of the 55th Anniversary ofthe IES
Positioning of Serbian national brand
Издавач: Institute of Economic Sciences
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-89465-10-5 Претражи идентификатор
VBS COBISS 512231266
URI: http://ebooks.ien.bg.ac.rs/81/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/599514
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.