Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of advertising media on brand awareness
Назив: The influence of advertising media on brand awareness
Аутори: Domazet, Ivana  ; Đokić, Ines  ; Milovanov, Olja
Година: 2018
Публикација: Management
ISSN: 1820-0222 Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Faculty of Organizational Sciences
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 23 br. 1 str. 13-13
DOI: 10.7595/management.fon.2017.0022
VBS COBISS: 512487522
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/600047
http://ebooks.ien.bg.ac.rs/1169/
URL: http://management.fon.bg.ac.rs/index.php/mng/article/view/10/118
https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613761&page=1&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13761
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.