Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of a brand in recognition of agri-food products from Serbia
Назив: The role of a brand in recognition of agri-food products from Serbia
Аутори: Mihailović, Branko  ; Vuković, Predrag  
Година: 2017
Публикација: Strategies for the agri-food sector and rural areas – dilemmas of development, no 52.1 “The Polish and the EU agricultures 2020+. Challenges, chances, threats, proposals
Издавач: Institute of Agricultural and Food Economics - National Research Institute
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-83-7658-690-8 Претражи идентификатор
WoS-ID: 000466902600019
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/600055
http://repository.iep.bg.ac.rs/285/
URL: https://www.ierigz.waw.pl/publikacje/publikacje-programu-wieloletniego-2015-2019/21493,9,3,0,nr-521-strategies-for-the-agri-food-sector-and-rural-areas-dilemmas-of-development.html
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.